Skip links

איך תכנון בר קיימא יכול לשפר את היומיום שלכם

איך תכנון בר קיימא יכול לשפר את היומיום שלכם

מתי אתם אוהבים את הקפה שלכם? בבוקר מול הזריחה, אולי בערב מתחת לפרגולה בצל מלא? כשמתכננים בית חשוב מאוד לשים לב לכיווני רוח, כיווני שמש וצל, וכיווני האור, כדי שתוכלו להנות לא רק מתוך הבית עצמו – אלא גם מהסביבה שמקיפה אותו.

פעם למדנו בשיעור גיאוגרפיה שהשמש זורחת במזרח, שוקעת במערב, ובדרך שבין היום ללילה היא עוברת בדרום. כשאנחנו מתכננים בית אנחנו חושבים על השימושיות שלו, איך אפשר להפוך כל פינה, ויטרינה וחלון בבית לבחירה אישית של הלקוחות שלנו ולצרכים שלהם.

חלונות בקיר של הטלוויזיה? ממש לא, זה ייקח לכם את כל חוויית הצפייה! חלונות ליד הכיריים? הרוח שנכנסת תכבה את האש בזמן הבישול ותכניס את כל הריחות לתוך הבית!

אז מה כן?

נעדיף למקם את החלונות הגדולים של הסלון ופינת האוכל לכיוון צפון, זהו הצד שבו יש אור אבל אין שמש. את הפרגולות נמקם לכיוון צפון מערב כדי שנוכל להנות מבריזה נעימה בשעות הערב, ואת חדרי השינה לכיוון דרום כדי שבערב יהיו נעימים וחמימים.

יישום תכנון שעובד עם הסביבה יכול גם לחסוך לכם הרבה כסף! איך? חלונות גדולים בכיוונים הנכונים יכולים לחסוך לכם הדלקה של גופי התאורה בבית. בניית קירות בבלוקים עבים תחסוך לכם הדלקה של מזגן בקיץ.

בואו נדבר!

לפגישת ייעוץ ללא עלות, השאר/י לנו פרטים כאן

    למידע
    לגרירה