Skip links

בית הספר בכפר הנוער נווה מדבר, קהילה חינוכית ניצנה

מיקום

ניצנה

גודל

1,800 מ"ר

"נווה מדבר" בניצנה, הוא כפר הנוער הראשון בישראל המיועד לנערים מהחברה הבדואית בנגב. מבנה בית הספר בו, הוקם לפני כמה עשרות שנים.

כשנתבקשנו לתכנן את השדרוג שלו, שמנו לנגד ענינו חזון עיצובי הקושר ויזואלית את המבנה עם המאפיינים התרבותיים והמקומיים.  כך, אדריכלות בית הספר החדשה שתכננו משלבת קשתות, גוונים מדבריים ואתניים, וחיתוך CNC ייחודי שעיצבנו במיוחד עבור הפרויקט הזה.

השליכט הישן והמתקלף בחזיתות המבנה, חופה בלוחות HPL בגוון שולט של חולות מדבריים, ומשרביות הHPL המקשטות אותו חורצו בלוחות בגוון תכלת טורקיזי. 

אדריכלות הפנים של בית הספר תוכננה בקו תואם – עבור הרצפה המשודרגת בחרנו באריחים בגוון אבן, עם שטיחים של קרמיקה מצוירת, שמתחברים אנכית ללוחות פורצלן דמויי עץ המגנים על הקירות. לאלומיניום החלונות בחרנו גוון כחול עמוק, ולקירות שילוב של בז' עם צהוב זהוב. 

את תקרת הבטון הקיימת חיפינו בלוחות גבס חדשים וחלקים, אותם שילבנו עם אריחי צמר עץ אקוסטיים. עליהם, שילבנו לדים שקועים וגופי תאורה תלויים בצורת טבעות של זהב שנתלו בגבהים שונים. על הקירות הדבקנו לוחות מלמין מוקצף בגוונים של ירוק, כחול ואבן, המשדרגים את האקוסטיקה של המבואה אפילו יותר.

בואו נדבר!

לפגישת ייעוץ ללא עלות, השאר/י לנו פרטים כאן

    למידע
    לגרירה